Wednesday 7 September 2011

Dental check

Yesterday was .... hectic. Had dental check. And my teeths are fine (Y) Oh and the nurse said " Yang pakai spek mata ni cantik, happy go lucky awak ni ye" Yes, she was referring to me lulz. Hahaha. *vain mood starts now* .

And yea, there was some form 2 guys, mat wempitz yang kacau I. Macam hape tah. Then, they started shouting " Jihan Jihan Jihan!" . Pastu dieorg kejar. I was scared like asdfghjkkl, nasib baik ada Zulaikha and my Chikennnnn ! We were like " wtf man, pahal ni. " Cepat-cepat kami melarikan diri ke tingkat atas yang selamat heheh. Banyak sungguh mat wempitz (dari segi cara menulis dan cara berpakaian) di sekolah saya, =.= Lepas tu, kejar orang pulak tu.





I mean am i really that attractive
-
-
-
-
-

LOL
saya hanya bergurau 

1 comment:

ruhyl najihah ;) said...

lol terkejut aku tengok muka kau. ingat hantu mana lah tadiiii --'

Post a Comment